Nabór na stanowisko pedagoga rodzinnej pieczy zastępczej.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wągrowcu zaprasza do składania dokumentów aplikacyjnych na stanowisko PEDAGOGA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
Nabór dotyczy zatrudnienia na umowę o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r.- Kodeks cywilny stosuje się przepisy dotyczące zlecenia ( przeciętnie 15 godzin w m-cu )
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe pedagogiczne;
b) doświadczenie zawodowe min. 3 lata pracy z dzieckiem lub z rodziną i dzieckiem;
c) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona;
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej ,
b) odpowiedzialność , komunikatywność, rzetelność, samodzielność, odporność,
c) dyspozycyjność,
d) dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Celem pracy pedagoga jest uzupełnianie, rozszerzanie i pogłębianie działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wągrowcu w realizacji zadań należących do kompetencji organizatora rodzinnej pieczy zastępczej w powiecie wągrowieckim .
Zadania szczegółowe będą odnosiły się przede wszystkim do:
-
udzielania skutecznej pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących specyficznych zmian rozwojowych, zagrożeń, potrzeb oraz zjawisk niedostosowania społecznego dzieci i młodzieży przebywających w rodzinnych formach pieczy zastępczej na terenie powiatu;
-
współpracy z Zespołem pieczy zastępczej, rodzinami zastępczymi oraz prowadzącymi rodzinne domy dziecka ;
-
podejmowania działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
-
prowadzenia badań i działań diagnostycznych podopiecznych pieczy zastępczej , w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych oraz możliwości psychofizycznych podopiecznych pieczy zastępczej w celu określenia przyczyn niepowodzeń oraz wspierania mocnych stron;
-
diagnozowania sytuacji opiekuńczo-wychowawczych w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju podopiecznych ;
-
minimalizowania skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy podopiecznym ;
-
inicjowania i prowadzenia działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) i list motywacyjny;
b) dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o ukończeniu szkoły) ,
c) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
d)kopie świadectw pracy,
e) kopia dowodu osobistego,
f) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
5. Inne informacje
Wymagane dokumenty : list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U z 2002 r. Nr101, poz.926 ze zmianami ).”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie PCPR, ul Wierzbowa 1, 62-100, pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w przypadku uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres PCPR w Wągrowcu z dopiskiem :
„Nabór na stanowisko :pedagog rodzinnej pieczy zastępczej ” w terminie do 27 lutego 2015 roku do godz.15.00.
Oferty, które wpłyną do PCPR po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej www.pcpr.wagrowiec.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie PCPR w Wągrowcu .
Kandydaci spełniający kryteria formalne będą poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 67-2627614 lub 67-2627933 u kierownika Zespołu pieczy zastępczej w PCPR P. Ireny Kotwica , w przypadku nieobecności – u dyrektora PCPR P. Edyty Owczarzak
Wągrowiec, dnia 12 lutego 2015 roku Dyrektor PCPR
Edyta Owczarzak