Wągrowiec: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego, warsztatów szkoleniowych i warsztatów wyjazdowo - szkoleniowych dla beneficjentów projektu systemowego i ich otoczenia
Numer ogłoszenia: 327414 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244020 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 27 614, faks 67 26 27 614.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie wyjazdu integracyjnego, warsztatów szkoleniowych i warsztatów wyjazdowo - szkoleniowych dla beneficjentów projektu systemowego i ich otoczenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. I część zamówienia Organizacja wyjazdu integracyjno edukacyjnego do Warszawy. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wycieczki integracyjno edukacyjnej 4 dniowej (3 pełne doby ) do Warszawy dla 44 osób, w tym 40 wychowanków, beneficjentów projektu systemowego i 4 opiekunów, w terminie od 5 do 8 września 2013r. Zakres świadczeń i kosztów, które poniesie Wykonawca: Transport - dojazd i powrót oraz przejazdy w czasie zwiedzania obiektów, autokarem o podwyższonym standardzie, trasa Wągrowiec - Warszawa, Warszawa - Wągrowiec, Ubezpieczenie NNW każdego uczestnika wycieczki na kwotę 5.000,00 zł, Zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 osobowych wyposażonych w oddzielne łóżko dla każdej osoby, pełny węzeł sanitarny (umywalkę, prysznic lub wannę, wc), dla 28 dziewcząt i 12 chłopców. Miejsce zakwaterowania w odległości nie większej niż 20 km od Centrum Warszawy. Wyżywienie dla 44 osób składające się ze śniadania i obiadokolacji zapewnionych w miejscu zakwaterowania, poza posiłkami w drodze tj. 5.09.2013r - śniadanie w drodze do Warszawy, 8.09.2013r - obiad w drodze powrotnej do Wągrowca. Program zwiedzania z uwzględnieniem biletów wstępu i przewodnika: Starówka + Pałac Prezydencki, Telewizja Polska TVP, Stadion Narodowy, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Powstania Warszawskiego z seansem filmu Miasto ruin, Sejm, Zamek Królewski ( + słuchawki dla każdego uczestnika wycieczki), Cmentarz na Powązkach, Przedstawienie teatralne w Teatrze - sztuka dla młodzieży w wieku 15-25 lat, preferowana sztuka komedia Przeprowadzenie badania ankietowego, Miejsce wyjazdu i powrotu: wyjazd z Wągrowca: siedziba PCPR ul. Wierzbowa 1, 5 września br. o godz. 5.00, powrót do Wągrowca 8 września br. ok. godziny 23.00. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu wycieczki i przedłożenia go Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 20 dni od realizacji zadania. Zamawiający dostarczy Wykonawcy niezbędne wzory logotypów oraz materiały opatrzone w logo UE i POKL ( plakaty, baner) , celem oznakowania miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. II część zamówienia - Warsztaty Dojrzałe Macierzyństwo dla wychowanków pieczy zastępczej Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dojrzałego macierzyństwa dla 27 osób - młodzieży w wieku od 15 do 25 roku życia - beneficjentów projektu, wychowanków rodzin zastępczych, placówek, wychowanków opuszczających rodziny zastępcze i placówki, w tym 19 - dziewcząt i 8 chłopców. Cel warsztatów: przygotowanie dziewcząt i chłopców do odpowiedzialnego pełnienia roli rodzica w przyszłości, odsunięcie decyzji o macierzyństwie do momentu osiągnięcia samodzielności i niezależności ( zdobycie wykształcenia, podjęcie pracy )Zagadnienia prowadzonych paneli warsztatowych muszą uwzględniać: Ciąża 9 odpowiedzialnych miesięcy, Najważniejsze informacje z zakresu opieki i pielęgnacji noworodka, Dziecko = odpowiedzialność Dziecko ma prawo Zakres świadczeń i kosztów, które poniesie Wykonawca: przeprowadzenie trzech paneli warsztatowych ze specjalistami: psychologiem 6h zegarowych- wymagane wykształcenie wyższe psychologiczne, pedagogiem 6h zegarowych - wymagane wykształcenie wyższe pedagogiczne, położna 6h zegarowych - minimum wykształcenie średnie medyczne w zawodzie położna. Godzinę zegarową stanowi 45 min zajęć i 15 min przerwy. Przeprowadzenie zajęć praktycznych z zastosowaniem specjalistycznego sprzętu lalek fantomów, imitujących niemowlęta, w ilości co najmniej 3 sztuki. Ilość dni zajęć praktycznych dla każdej z 27 osób z udziałem lalki - fantomu w ilości 3 dni, w tym: koordynowanie warsztatów praktycznych w miejscu zamieszkania beneficjenta, placówce, szkolenie przed przekazaniem lalki fantomu, kontakt telefoniczny z osobą, której przekazano lalkę - fantom w przypadku konieczności konsultacji, ewaluacja - sporządzenie raportu po zakończonych zajęciach praktycznych, indywidualnie dla każdej osoby oraz materiału będącego podsumowaniem realizacji projektu z uwzględnieniem założeń i osiągniętych celów. Zapewnienie suszu konferencyjnego na trzy spotkania ze specjalistami w postaci: ciastka, słodycze oraz napoi - woda gazowana i niegazowana, naczynia jednorazowe, materiałów szkoleniowych w wersji papierowej i na płycie CD, opatrzonych w logo UE oraz POKL, niezbędne wzory logotypów dostarczy Zamawiający, przeprowadzenie badania ankietowego, wydania zaświadczenia, certyfikatu po zakończonych zajęciach. sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej po zakończonych warsztatach na nośniku typu CD lub DVD Miejsce i termin realizacji przedmiotu zamówienia: panele warsztatowe miasto Wągrowiec w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wyposażonym w niezbędne sprzęty i urządzenia: stoły, krzesła, sprzęt multimedialny w terminie od 2.09.2013r. do 27.09.2013r. w systemie weekendowym ( sobota, niedziela) w godzinach od 9.00 do 15.00. zajęcia praktyczne: indywidualne przekazanie sprzętu: lalek fantomów poszczególnym osobom i przeszkolenie indywidualne każdej osoby: siedziba PCPR ul. Wierzbowa 1, Wągrowiec, praca z fantomem w miejscu zamieszkania beneficjenta. Zajęcia praktyczne w terminie od : od 1.10.2013r do 27.11.2013r Do oferty należy załączyć informację dotyczącą dysponowania sprzętem specjalistycznym: lalki fantomy - min. 3 sztuki. III część zamówienia - Warsztaty wyjazdowe dla wychowanków i osób pełniących funkcję rodziny zastępczej Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla 50 osób, w tym 21 wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 15 do 18 lat, 29 osób - osoby tworzące rodziny zastępcze, opiekunowie. Forma prowadzonych warsztatów: mini wykład, gry integracyjne, praca w grupach, gra symulacyjna. Program warsztatów winien uwzględniać: integrację, podniesienie jakości kontaktów emocjonalnych, rozwinięcie umiejętności nawiązywania głębszych relacji z bliskimi oraz opiekunami, aktywne formy spędzania z nimi czasu oraz poszerzenie predyspozycji osobistych w relacjach z dziećmi. Prowadzący: 2 trenerów. Zakres świadczeń i kosztów, które poniesie Wykonawca: Transport - dojazd i powrót, autokarem o podwyższonym standardzie na trasie Wągrowiec - Karpacz, Karpacz - Wągrowiec. Ubezpieczenie NNW każdego uczestnika wycieczki na kwotę 5.000,00 zł. Zakwaterowanie w hotelu minimum czterogwiazdkowym w pokojach 2 i 3 osobowych, wyposażonych w oddzielne łóżko dla każdej osoby, pełnym węzłem sanitarny (umywalkę, prysznic lub wannę, wc), Wyżywienie dla 50 osób składające się ze śniadania i obiadokolacji w formie bufetu, zapewnienie 2 sal szkoleniowych, w tym jedna dla 21 osób, druga dla 42 osób, wyposażonych w stoły, krzesła, sprzęt multimedialny celem zorganizowania warsztatów dla wychowanków - 5h, warsztatów dla rodzin zastępczych - 5h, warsztaty wspólne wychowankowie z rodzicami zastępczymi - 5h Zatrudnienie 2 trenerów, specjalistów pracy z rodziną z wykształceniem wyższym magisterskim oraz 5 letnim doświadczeniem zawodowym. Zapewnienie materiałów szkoleniowych: długopis i notatnik w kratkę A-4, opatrzonych w logo UE POKL, niezbędne wzory logotypów dostarczy Zamawiający, Nieograniczony dostęp do atrakcji w parku wodnym terenie hotelu, w tym basenu rekreacyjnego, basenu z hydromasażem, wanny jacuzzi, sauna parowa, grota solna, siłownia. Zorganizowanie co najmniej jednej atrakcji miejscowej w Karpaczu z uwzględnieniem zakupu biletu wstępu dla 50 osób w wysokości 60,00 zł - dla 1 osoby. Przeprowadzenie badania ankietowego, Wydania zaświadczenia, certyfikatu po zakończonych zajęciach opatrzonych w logo UE POKL, zgodnie z wzorem logotypów, dostarczonym przez Zamawiającego, sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej po zakończonych warsztatach na nośniku typu CD lub DVD Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Karpacz, woj. Dolnośląskie Termin realizacji przedmiotu zamówienia: piątek, sobota, niedziela od 3 do 20 października 2013r. do wyboru: 3-6.10.2013r lub 10-13.10.2013r lub 17-20.10.2013. Wyjazd 4 dniowy obejmuje zakwaterowanie i wyżywienie - 3 pełne doby, 1 doba rozpoczyna się obiadokolacją a 3 kończy śniadaniem. IV część zamówienia - Warsztaty wyjazdowe ABC Przedsiębiorczości Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu wyjazdowego dla 15 osób - beneficjentów projektu systemowego, w tym usamodzielniani wychowankowie, wychowankowie w rodzinach zastępczych, osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wieku od 18 do 30 lat. Zakres programowy warsztatu obejmuje 20h zegarowych dla każdej osoby ( 45 minut zajęć i 15 minut przerwy) i winien uwzględniać zagadnienia: 1.Podstawy prawne i formy organizacyjne prowadzenia działalności gospodarczej 2.Rejestracja firmy - krok po kroku 3.Rynkowe aspekty działalności gospodarczej ( strategia działania, przewaga konkurencyjna, narzędzia marketingu), 4.Finansowe aspekty działalności gospodarczej ( w tym księgowość, podatki, pozyskiwanie zewnętrznych środków na prowadzenie firmy, 5.Zasady opracowania biznes planu ( ćwiczenia praktyczne) Zakres świadczeń i kosztów, które poniesie Wykonawca: Transport - dojazd i powrót, autokarem o podwyższonym standardzie; Ubezpieczenie NNW każdego uczestnika wycieczki na kwotę 5.000,00 zł; Zakwaterowanie w hotelu minimum trzygwiazdkowym w pokojach 2 i 3 osobowych, wyposażonych w oddzielne łóżko dla każdej osoby, pełnym węzłem sanitarny (umywalkę, prysznic lub wannę, wc), Wyżywienie dla 15 osób składające się ze śniadania i obiadokolacji w formie bufetu, zapewnienie sali szkoleniowej, wyposażonej w stoły, krzesła, sprzęt multimedialny; Zatrudnienie co najmniej 1 trenera z wykształceniem wyższym kierunkowym, doświadczeniem w prowadzonych tożsamych warsztatach, szkoleniach, jako potwierdzenie - przeprowadzenia co najmniej 1 szkolenia z ABC Przedsiębiorczości i Biznes Planu dla co najmniej 10 osób. Zapewnienie materiałów szkoleniowych: długopis i notatnik w kratkę A-4, opatrzonych w logo UE POKL, niezbędne wzory logotypów dostarczy Zamawiający, Przeprowadzenie badania ankietowego, sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej po zakończonych warsztatach na nośniku typu CD lub DVD Wydania zaświadczenia, certyfikatu po zakończonych zajęciach opatrzonych w logo UE POKL, zgodnie z wzorem logotypów, dostarczonym przez Zamawiającego, Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: na terenie województwa wielkopolskiego z wyłączeniem Powiatu Wągrowieckiego w okresie 20 do 29 września br., do wyboru 20.09 - 22.09r lub 27.09 - 29.09.2013r ( piątek, sobota, niedziela). Wyjazd obejmuje 3 pełne doby, przy czym 1 doba rozpoczyna się śniadaniem w piątek a 3 doba kończy się kolacją w niedziele..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 55.00.00.00-0, 80.50.00.00-9, 60.17.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizacja wyjazdu integracyjno - edukacyjnego do Warszawy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29744,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: Warsztaty Dojrzałe Macierzyństwo dla wychowanków pieczy zastępczej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 4   

Nazwa: Warsztaty wyjazdowe ABC Przedsiębiorczości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12690,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ